Jak tedy motivovat, budovat loajalitu a odměňovat?

Lidé mohou ocenit věcné dárky a pozornosti, ale jejich efekt je většinou krátkodobý. Jedna z mála věcí, která člověku zůstane navždy je osobní prožitek – zážitek. Zážitky jsou kořením života a patří mezi témata, na která se často vzpomíná a která díky emocionálnímu prožitku zůstávají nesmazatelně zapsaná v lidské paměti. Zážitky vám mohou posloužit jako nástroj, kterým dáte zaměstnancům, manažerům či obchodním partnerům něco, co bude fungovat ve váš prospěch neustále. Prožitek je věc osobní, takže cílí přesně tam, kam potřebujete – na člověka a na jeho emoce. Prožitek a zážitek se dále násobí tím, že je sdílen s dalšími lidmi. Pokud motivujete pomocí zážitků, získáte i příjemný bonus a to, že se to okolí dozví.

Zážitek jako motivace, jak odměna za věrnost nebo výkon

Zážitky jsou kořením života, přinášejí lidem radost a uvolnění a zůstávají ve vzpomínkách. Pokud si zážitek spojí s vámi, investovali jste své finanční prostředky správně. Zážitek používáme jako nástroj pro udržení věrnosti/loajality vašich zákazníků, motivaci vašich zaměstnanců nebo obchodních partnerů nebo jako stimul pro manažery či ředitele vašich firem.

Široké využití zážitku/prožitku pro:

  • věrnostní programy (pro zákazníky, konečné spotřebitele)
  • programy benefitů (pro zaměstnance)
  • partnerské programy (pro obchodní partnery)
  • motivace zaměstnanců nebo spolupracovníků
  • motivace manažerů a ředitelů (odměny, bonusy)

Zážitek jako:

  • originální dárek
  • nástroj pro PR aktivity
  • podpora prodeje (soutěže, akce)

Pokud vás zajímá víc, kontaktujte nás.

0 thoughts on “Jak tedy motivovat, budovat loajalitu a odměňovat?”

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *